ДЕКЛАРАЦИЯ
НА РЪКОВОДСТВОТО НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ПОМОРИЕ
ЗА ПОЛИТИКАТА ПО КАЧЕСТВОТО
Политиката по качество на ОБЩИНА ПОМОРИЕ е неделима от цялостната политика и стратегия за развитие на общината и е основана на анализа на потребностите, очакванията и желанията на местната общност.
Ръководството на ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ ПОМОРИЕ приема политика за поддържане и непрекъснато подобрение на система за управление на качеството, съответстваща на международния стандарт ISO 9001:2015, като средство за утвърждаване доброто име и репутация на общинска администрация и за създаване на възможности за непрекъснато подобряване.
Политиката по управление на качеството в община ПОМОРИЕ е насочена към удовлетворяване на нарастващите изисквания и очаквания на клиентите, и заинтересованите страни, и повишаване на административния капацитет на общинската администрация.
Основна цел на политиката по качеството е предоставяне на качествени административни услуги и повишаване доверието на държавните и общински органи, гражданите и юридическите лица на територията на общината, както и стремеж към подобряване качеството на живот и култура на населението.
Усилията ни са насочени към:
- непрекъснато подобряване на ефикасността и ефективността при управление на всеки един елемент от нашата дейност и повишаване доверието в способността на общинската администрация да удовлетворява потребностите на клиентите;
- ангажираност на всички служители за предоставяне на качествени административни услуги, като им предоставяме ясни правомощия, добра информираност, право на квалификация, адекватна социална и работна среда за функциониране и развитие;
- оптимизиране на административния процес за осигуряване на адекватност, целесъобразност и професионална етика при административното обслужване, при спазване на всички приложими изисквания;
- коректни и взаимоизгодни отношения с доставчиците и заинтересованите страни.
Нашето непоколебимо желание да завоюваме доверието на всички заинтересовани страни се гради на една ясна политика и планирана стратегия, чиято цел е повишаване качеството на обслужване като абсолютен приоритет за Общинска администрация Поморие
С ЛИЦЕ КЪМ ХОРАТА
предлагане на качествено АДМИНИСТРАТИВНО обслужване
Политиката по качеството е задължителна за изпълнение от всички служители, работещи в Общинска администрация Поморие.
Ръководството се ангажира периодично да преглежда и актуализира настоящата политика с цел осигуряване на нейната адекватност, спрямо приложимите изисквания.
В качеството си на КМЕТ на Община Поморие декларирам личното си участие и отговорност за осигуряване на необходимите ресурси и за изпълнение на поставените цели, и обявената политика.
22.01.2018 г.
ИВАН АЛЕКСИЕВ /П/
Кмет на община Поморие