Утвърдил:
ИВАН АЛЕКСИЕВ /П/
Кмет на община Поморие
Дата 18.08.2023 г.
ХАРТА НА КЛИЕНТА
Чрез тази Харта ние поемаме ангажимент да спазваме обявените стандарти за качество на административното обслужване
Прилаганите стандарти за качество на административното обслужване Ви гарантират:
Лесен достъп и удобства в Центъра за административно обслужване (ЦАО) | |
ü Лесен достъп с обществен транспорт до ЦАО: гр. Поморие, ул. „Солна“ № 5 | Спирка „Община“: автобусни линии № 1, 2 и 4 |
ü Паркиране | Безплатни и платени паркинги в близост до ЦАО и места с режим „синя зона“ |
ü Удобно работно време | от 8:30 до 17:00 часа, без прекъсване |
ü Указателни табели за лесно и бързо ориентиране за: | · работното време
· гишетата за заявяване и получаване на документи · информация за услугите |
ü За клиенти със специфични потребности:
|
· ЦАО е разположен на партерен етаж с осигурен адаптиран достъп посредством изградена рампа за колички на хора с увреждания, детски колички и др.
· нашите служители ще Ви окажат необходимото съдействие по време на престоя Ви в ЦАО |
ü В ЦАО на Ваше разположение са: | · столове, маси и пособия за попълване на документи |
Добра информираност, бърза и лесна комуникация | |
ü Нашите служители ще Ви се представят и ще Ви обслужат |
· любезно, с лично отношение, уважение и търпение
· при спазване на конфиденциалност |
ü Информация за услугите ни ще намерите:
|
· на интернет страницата ни в секция „Услуги“, където можете да заявите Вашата услуга и електронно
· на място в ЦАО: ü служителите ни ще Ви информират и ще Ви предоставят на хартиен носител лесни и опростени образци за услугите, информацията за предоставяните от нас услуги е групирана по материя |
ü Съдействие на място в ЦАО ще получите от | Нашите служители в ЦАО и/или нашите експерти, които:
ü ще отговорят на въпросите Ви по повод обслужването ü ще Ви окажат помощ при попълване на документи за обслужването |
ü В секция „Актуално“ на нашата интернет страница | · ще намерите актуална информация, свързана с дейността на Общината |
ü Активен Facebook профил | На страницата ни във Facebook Община Поморие ще откриете интересна информация за нашите активности |
Предимства на обслужването | |
ü Разглеждаме и отговаряме бързо на Ваши запитвания от общ характер |
· за устни запитвания на място или по телефона – в рамките на 20 минути
· за писмени запитвания – в законоустановените срокове |
ü Бързо обслужване |
В рамките на 20 минути:
ü ще приемем Вашите документи ü ще Ви предоставим готовите документи |
ü Ще ви обслужим само на едно гише | В ЦАО няма да Ви се наложи за една услуга:
ü да посещавате повече от едно гише ü да посещавате два пъти едно и също гише |
ü Проверете статуса на Вашата услуга онлайн | На интернет страницата ни можете да проверите статуса на заявената от Вас услуга, след като получите код за проверка от Деловодство |
Моля информирайте ни при проблеми във връзка с административното обслужване, като можете да подадете и сигнал, предложение или жалба: |
На място в ЦАО | |
ü Стараем се да решим въпроса и да отстраним проблема веднага – в рамките на престоя Ви в ЦАО | · обърнете се към служителите ни в ЦАО
· поискайте да Ви насочат и да Ви свържат с експерта по казуса · при необходимост се обърнете към съответния директор на дирекция |
Пишете ни | |
ü Вашите сигнали, предложения или жалби ще получат обективен отговор | Може да ги подадете:
· 8200, гр. Поморие, ул. „Солна“ № 5 · mayor@pomorie.bg |
Обадете ни се | |
ü Ще Ви изслушаме и уведомим каква реакция и в какъв срок да очаквате | За връзка с:
· ЦАО: 0596 /2 6366; 0596 /2 2575 · Денонощен телефон за сигнали: 070011301 |
Информация за Вашата удовлетвореност | |
ü Всяка година до |
Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите с:
ü получената и анализирана информация от Вашата обратна връзка ü резултатите от измерването на удовлетвореността Ви ü предприетите от нас действия за подобряване качеството на обслужване |
Благодарим Ви за Вашето учтиво отношение и уважение при комуникацията с нас! |