Обявление
На основание Заповед № РД – 16 – 1529/01.09.2022 г. на Кмета на Община Поморие, Общинска администрация – гр. Поморие,
О Б Я В Я В А:
Подбор чрез конкурсно начало за длъжността: Инспектор „Обществен ред и сигурност“, Звено „Обществен ред и сигурност“ при Община Поморие, осъществява контролна дейност по спазване на обществения ред на територията на Община Поморие, като:
1.Осъществява контрол по спазване на следните нормативните актове:
1.1. Закон за събранията, митингите и манифестациите;
1.2. Закон за гражданската регистрация;
1.3. Закона за устройство на черноморското крайбрежие;
1.4. Изборния кодекс;
1.5. Закона за авторското право и сродните му права;
1.6. Закона за ветеринарномедицинската дейност;
1.7. Закона за здравето;
1.8. Наредба за водоспасителната дейност и обезопасяването на водните площи;
1.9. Наредба № 2 за поддържане и опазване на обществения ред в Община Поморие на Общински съвет – Поморие;
1.10. Наредба № 5 за организация на транспортната дейност в Община Поморие на Общински съвет – Поморие;
1.11. Наредба № 6 за реда и условията за поставяне на преместваеми обекти за търговски и други обслужващи дейности, рекламни, информационни и монументално – декоративни елементи на градското обзавеждане и за рекламната дейност на територията на Община Поморие на Общински съвет – Поморие;
1.12. Наредба № 7 за управление на общинските пътища на територията на Община Поморие на Общински съвет – Поморие;
1.13. Наредба № 9 за управление на отпадъците на територията на община Поморие на Общински съвет – Поморие;
1.14. Наредба № 22 за регистрация, отчет, контрол правила на движение и изисквания на които трябва да отговарят пътните превозни средства с животинска тяга на територията на Община Поморие на Общински съвет – Поморие.
1.15. Наредба № 23 за условията и реда за платено и безплатно паркиране на моторни превозни средства на територията на гр. Поморие;
1.16. Закон за административните нарушения и наказания.
- Осъществява контрол по спазване на нормативните актове по предходната точка, като при констатиране на нарушения, съставя констативни протоколи, констативни актове или актове за установяване на административни нарушения.
- Осъществява контрол по изпълнение заповедите на кмета на общината, издадени в изпълнение на неговите правомощия по чл. 44, ал. 2 от ЗМСМА.
- 4. Съдейства и участва в съвместни проверки по прилагане на нормативни актове с другите структурни звена на администрацията; съдейства на органите на „Гражданска защита“ при кризисни ситуации; оказва съдействие на директори, управители на общински фирми и други търговски дружества и организации по дейности, свързани с предотвратяването и борбата с аварии, бедствия, катастрофи и пожари; съдейства на органите на МВР по осигуряване на обществения ред и спазване на законността при провеждане на масови мероприятия на територията на общината.
- Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
– да е български гражданин;
– да не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
– да не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
– да са дееспособни лица;
– да имат минимално придобита степен на образование – средно образование;
– професионална област: без ограничения
– професионален опит: една година;
– да имат компютърна грамотност и да притежават свидетелство за управление на МПС;
– да притежават добри комуникационни и организационни умения както и умения за работа в екип.
- Необходимите документи за участие:
– Заявление от кандидата (свободен текст);
– Автобиография;
– Копие от диплома за завършено образование;
– Копие от документ, удостоверяващ продължителност на стаж – трудова/служебна книжка (ако има такива);
– Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; (по образец)
– Копия от други видове официални документи, удостоверяващи придобита допълнителна квалификация (ако има такива).
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи, заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала” и подпис.
- Документите по т. 3 следва да се подават лично или чрез упълномощен представител в срок до 15.09.2022 г. (включително) в сградата на общинска администрация Поморие, с адрес: гр. Поморие, ул. „Солна” № 5, Център за административно обслужване, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа.
При подаване на документите, кандидатите могат да се запознаят с примерна длъжностна характеристика за длъжността.
- Начин на провеждане:
– Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания;
– Интервю.
До участие в подбора не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията, обявени в т.2.
- Трудово възнаграждение за действително отработено време в граници на основната месечна заплата: от 710 лв. до 1000 лв., както и допълнително възнаграждение в размер на 1 % за придобит трудов стаж и професионален опит.
- Обявлението за подбора чрез конкурсна процедура да се обяви на официалната интернет страница на Община Поморие (http://pomorie.bg), и на информационното табло в административната сграда на община Поморие с адрес: гр. Поморие, ул. „Солна” № 5. Списъците и други съобщения да се обявяват на официалната интернет страница на Община Поморие.
ИВАН АЛЕКСИЕВ /П/
Кмет на Община Поморие