ОБЯВЛЕНИЕ
Община Поморие, в качеството си на Бенефициент по Административен договор за предоставяне на БФП №BG05M9OP001-2.049-0001-С01/11.10.2019 по проект „Активно приобщаване с оглед насърчаване на равните възможности и социалното включване на семейства с деца и младежи с увреждания на територията на община Поморие”, процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.049, МИГ Поморие – Мярка 10 “Активно приобщаване, включително с оглед насърчаване на равните възможности и активното участие и по-добрата пригодност за заетост”, финансирана от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд и в изпълнение на изпълнение на Дейност №1 „Предоставяне на подкрепящи услуги за семейства с деца с увреждания и младежи с увреждания” и Дейност №3 „Местни социални дейности за социално включване”
ОБЯВЯВА ПОДБОР ЧРЕЗ КОНКУРСНА ПРОЦЕДУРА
на персонал за следните свободни работни места:
- Управител/ социален работник- 1 (един) брой;
- Логопед- 1 (един) брой;
- Рехабилитатор- 1 (един) брой;
- Медицинска сестра- 1 (един) брой;
- Детегледач- 1 (един) брой;
- Психолог- 1 (един) брой;
- Педагог – 2 (два) броя
- Шофьор- 1 (един) брой;
І. Изисквания за заемане на длъжностите при провеждане на подбора:
- Управител (той e и социален работник)
1.1. Описание на длъжността:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на „Център за активно приобщаване на деца и младежи с увреждания, с оглед насърчаване на равните възможности” (Центъра);
- осъществява методическо ръководство и контрол по изпълнение на количеството и качеството на предлаганите в Центъра услуги;
- участва в изработването на социалния и психологически статус на потребителите на Центъра;
- участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.;
- изготвя и актуализира индивидуалните оценки на потребителите и разработва индивидуални планове;
- инициира провеждане на мултидисциплинарни срещи по конкретни случаи на потребител, като в зависимост от спецификите включва и останалите специалисти в Центъра;
- осигурява здравословни и безопасни условия на труд в Центъра;
- разработва, съвместно с останалите специалисти в Центъра, ежемесечни графици за предоставяне на социални услуги на всеки потребител;
- следи за стриктното спазване изпълнението на графика от страна на персонала по отношение на всеки един потребител на услугите;
- управлява предоставеното му имущество и отговаря за съхраняването и поддържането на материалната база;
- участва в предоставянето на подкрепящи услуги за насърчаване физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата и лицата с увреждания;
- отговоря за вътрешно-нормативната документация, сключва договори с родителите на децата и младежите в центъра, поддържа личните дела на целевата група и др.
- участва в разработването на Методологията за функциониране на Центъра, съвместно с останалите специалисти в Центъра;
1.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
– минимална образователно-квалификационна степен „Бакалавър”;
– специалност „Социални дейности”, „Социално дело” или сходна специалност;
б) минимален професионален опит – 2 (две) години;
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя;
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
- 2. Логопед
2.1. Описание на длъжността:
- Проучва и анализира индивидуалните потребности на лицата от целевата група и ги насочва към подходящите за тях дейности и услуги;
- предоставя логопедична интервенция и говорно-речева рехабилитация, занимава се с терапия на звуковете на устната реч, нарушения при правописа, четенето,писането и др. на лица от целевата група;
- изследва говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- информира родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомага семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- участва в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и лицата с увреждания, ползващи услугите на Центъра. Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- разработва и прилага подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето/лицето, съобразени с възраст и увреждане;
- провежда дейности за развитие на комуникационните умения на децата и лицата с увреждания за успешната им интеграция в различна среда;
- поддържа пълни логопедични досиета на децата и лицата с увреждания, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в Центъра;
- участва в разработването на Методологията за функциониране на Центъра, съвместно с останалите специалисти в Центъра;
- участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- участва в предоставянето на подкрепящи услуги за насърчаване физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата и лицата с увреждания;
- участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.
2.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
– минимална образователно-квалификационна степен „Бакалавър”;
– специалност „Логопедия” или сходна специалност;
б) минимален професионален опит – не се изисква
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя;
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
- Рехабилитатор
3.1. Описание на длъжността:
- Провежда медицинска рехабилитация и лечебна физкултура на място в Центъра. Организира часовете по трудотерапия, кинези и ерготерапия, трудотерапевтичната рехабилитация; организира и провежда всички рехабилитационни мероприятия в Центъра, индивидуална, групова рехабилитация и лечебен масаж на потребителите.
- тества възможностите на потребителите за самообслужване и двигателните им умения;
- консултира и изготвя индивидуални комплекси (съобразени със специфичните особености на конкретния потребител) от общоукрепваща гимнастика и упражнения в Центъра;
- участва в разработването на Методологията за функциониране на Центъра, съвместно с останалите специалисти в Центъра;
- участва в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и лицата с увреждания, ползващи услугите на Центъра. Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите ;
- поддържа пълни досиета на децата и лицата с увреждания, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в Центъра;
- участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- участва в предоставянето на подкрепящи услуги за насърчаване физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата и лицата с увреждания;
- участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.
3.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
- минимална образователно-квалификационна степен– професионален бакалавър/бакалавър
- специалност „Рехабилитация”/” Кинезитерапия” /„Ерготерапия”
б) минимален професионален опит – не се изисква, но е предимство.
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя;
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
- Медицинска сестра
4.1. Описание на длъжността:
- Предоставя медицинско обслужване на целевата група, подпомага при тяхното ориентиране и придвижване;
- предоставя почасови здравни услуги в Центъра; извършва необходимите медицински манипулации и лечебни процедури като смяна на превръзки, биене на инжекции, мерене на кръвно и др.;
- организира здравни беседи за целевата група;
- участва в разработването на Методологията за функциониране на Центъра, съвместно с останалите специалисти в Центъра;
- участва в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и лицата с увреждания, ползващи услугите на Центъра. Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- поддържа пълни досиета на децата и лицата с увреждания, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в Центъра;
- участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- участва в предоставянето на подкрепящи услуги за насърчаване физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата и лицата с увреждания;
- участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.;
- поддържа връзки с потребителите и техните близки, както и с личния лекар по отношение здравословното състояние на потребителите.
4.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
- минимална образователно-квалификационна степен– професионален бакалавър/бакалавър
- специалност „Медицинска сестра” „Медицински фелдшер” и други асоциирани медицински специалности.
б) минимален професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя;
д) задълбочено да познават законодателството в областта на социалната сфера, както и актуалните методики в тази област.
- Детегледач
5.1. Описание на длъжността:
- Извършва дейности, свързани със санитарно-хигиенните изисквания в Центъра.
- подпомага цялостното обгрижване и обслужване на децата и работата в група под ръководството на специалист;
- участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- участва в предоставянето на подкрепящи услуги за насърчаване физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата и лицата с увреждания;
- при необходимост участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.;
5.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
– минимална образователно-квалификационна степен – Средно образование;
– специалност – не се изисква
б) минимален професионален опит – не се изисква, но ще се счита за предимство
в) компютърни умения – не се изискват;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя;
- Психолог
6.1. Описание на длъжността:
- проучва индивидуалните психологически особености и потребности на лицата от целевата група;
- предоставя мотивационна, психологическа и др.тип подкрепа за младежите с увреждания, според индивидуалните им потребности, както и на семействата от целевата група;
- психологът ще работи чрез различни терапевтични дейности. Ще предлага индивидуална или групова супервизия на целевата група;
- съвместно с другите специалисти, ще провежда занимания свързани със сензорната интеграция на децата и младежите с нарушения в социалните взаимоотношения, в комуникацията и др. Сензорните занимания ще се осъществяват в специално оборудвана за това, сензорна стая;
- участва в разработването на Методологията за функциониране на Центъра, съвместно с останалите специалисти в Центъра;
- участва в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и лицата с увреждания, ползващи услугите на Центъра. Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- поддържа пълни досиета на децата и лицата с увреждания, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в Центъра;
- участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- участва в предоставянето на подкрепящи услуги за насърчаване физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата и лицата с увреждания.
6.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
– минимална образователно-квалификационна степен „Бакалавър”;
– специалност „Психология”;
б) минимален професионален опит – не се изисква, но е предимство.
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя;
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
- Педагог – 2 (два) броя
7.1. Описание на длъжността:
- Организира и провежда групови или индивидуални педагогически занимания – Ателиета, свързани със занятия по „готварство“, „цветарство“, „песни и танци“, „спорт“, „направи си сам“ и „арт терапия“;
- организира спортни и творчески занятия за деца и младежи с увреждания;
- подпомага целевата група, с цел подтикване към индивидуална изява и усвояване по-бързо и лесно на нови умения и знания, придобиване по-високо ниво на личностен баланс, себеуважение, хармония и щастие;
- организира цялостната работа в Ателиетата насочена към деца и младежи с увреждания- представители на целевата група по проекта, с цел придобиване на полезни умения и навици, разширяване познанията им за околния свят и подобряване социалната им комуникация;
- участва в разработването на Методологията за функциониране на Центъра, съвместно с останалите специалисти в Центъра;
- участва в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и лицата с увреждания, ползващи услугите на Центъра. Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- поддържа пълни досиета на децата и лицата с увреждания, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в Центъра;
- участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- участва в предоставянето на подкрепящи услуги за насърчаване физическото, социалното, емоционално и познавателно развитие на децата и лицата с увреждания;
- участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.
- 2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
– минимална образователно-квалификационна степен „Бакалавър”;
– специалност „Педагогика”, “Социална педагогика”, „Специална педагогика” или друга специалност с хуманитарен профил, но с педагогическа правоспособност;
б) минимален професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
в) компютърни умения – Microsoft Оffice;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя; познаване спецификата на социалната и педагогическата работа с деца, с техни близки и роднини;
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
- Шофьор
8.1. Описание на длъжността:
- превозва лицата с увреждания, представители на целевата група, ползващи услугите на Центъра. За целта ще използва специализиран микробус за хора с увреждания, предоставен от ЦСРИ-Поморие.
- поддържа повереното му МПС в техническа изправност и подходящо санитарно-хигиенно състояние.
- ежедневно извършва оглед на техническото състояние на МПС и информира ръководителя на центъра за състоянието му;
- оказва помощ и съдействие при превозване на потребителите.
- поддържа изискуемата отчетна документация, свързана с изпълняваната дейност.
- изпълнява и други дейности, възложени му от ръководителя на Центъра.
8.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование: средно професионално;
б) притежаване на свидетелство за управление на МПС, категория „B”.
в) минимален професионален опит – над 1 година трудов стаж на длъжността шофьор;
г) ще се счита за предимство: притежаване на умения, свързани с придобити допълнителни квалификации; умения зa работа в екип; комуникативни умения.
ІІ. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие:
- Заявление за кандидатстване по образец
- Копия от документи за придобитото образование и допълнителни квалификации (ако кандидата притежава допълнителни квалификации);
- Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако е приложимо като изискване за съответната длъжност);
- Автобиография (свободен текст);
- Пълномощно (в оригинал), ако документите не се подават лично от кандидата.
- Декларация по образец
ІІІ. Начин на провеждане на конкурсната процедура
Подборът ще се проведе на два етапа – по документи и интервю-събеседване.
До участие в интервю-събеседване се допускат само лица, представили всички необходими документи и отговарящи на посочените изисквания за длъжността.
Интервюто-събеседване ще включва въпроси от областта на законодателството в областта на социалната сфера, съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики в тази област, както и въпроси от областта на професионалната компетентност за длъжността.
ІV. Документите по т. ІІ следва да се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в срок до 30 (тридесет) дни от публикуване на обявлението в сградата на Община Поморие, ул. „Солна” № 5, Център за административно обслужване, Деловодство всеки работен ден от 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа.
При подаване на документите, кандидатите могат да се запознаят и с примерна длъжностна характеристика за длъжността.
- Трудово правоотношение – с одобрените кандидати ще се сключи срочен трудов договор за срока на действие на Проекта (до 11.09.2021 г.), но не повече от 18 месеца, считано от датата на сключване на трудовия договор).
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на официалната страница на Община Поморие (http://pomorie.bg) и във фоайето на Община Поморие, ул. „Солна”№ 5.
гр. Поморие
23.12.2019 г.