ОБЯВЛЕНИЕ
Община Поморие, в качеството си на Бенефициент по Административен договор за предоставяне на БФП № BG05SFPR002-2.001-0215-C01 по проект „Грижа в дома в община Поморие“ по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05SFPR002-2.001 „Грижа в дома“, финансирана от Европейския социален фонд плюс чрез Програма „Развитие на човешките ресурси“ 2021-2027,
ОБЯВЯВА ПОДБОР ЧРЕЗ КОНКУРСНА ПРОЦЕДУРА
на персонал за следните свободни работни места:
- Координатор/диспечер- 1 (един) брой;
- Психолог- 1 (един) брой;
- Социален работник- 1 (един) брой;
- Медицинска сестра- 1 (един) брой;
- Рехабилитатор- 1 (един) брой;
- Изпълнител доставки- 5 (пет) броя;
- Шофьор- 1 (един) брой;
І. Изисквания за заемане на длъжностите при провеждане на подбора:
- Координатор/диспечер
1.1. Описание на длъжността:
- Координира и организира дейностите между потребителите и лицата, предоставящи услуги по проект „Грижа в дома в Община Поморие“;
- Следи за качеството на предоставяните услуги и надлежното водене на документацията по проекта.
- За връзка с екипа ще има обособен централен офис и обявен телефон, на който диспечера ще дежури и ще приема заявки.
- Идентифицира всеки случай, преценя необходимостта от помощ и планира конкретни действия за подпомагане на нуждаещите се.
- При необходимост от покупки, диспечера записва необходимите артикули и предава на шофьора за изпълнение.
- Организира, контролира, координира и участва в социалната, здравната дейност като разработва графици и транспортни схеми;
- Координиране на останалите наети по трудово правоотношение служители, изготвяне на работни графици и контрол на тяхното изпълнение;
- Запознаване на потребителя със структурата, организацията и работния график на специалиста;
- Запознаване на потребителя с дейностите, които се осъществяват от специалиста в обхвата на услугата;
- Следи и отговаря за правилното водене и съхраняване на досието на потребителя;
- Поддържа връзка с потребителите и техните близки и приема заявки за предоставяне на подкрепа – според индивидуалната потребност и др.
- Осъществяване контакт веднъж седмично с МБАЛ – Поморие относно изписани възрастни пациенти и хора с увреждания, нуждаещи се от следболнични медицински манипулации, рехабилитации, социални услуги, психологическа подкрепа – при необходимост.
1.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
-минимум средно;
– в сферата на социалните дейности е предимство;
б) минимален професионален опит- не се изисква, но работа в сферата на социалните услуги или по сходни проекти е предимство;
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя; умения за работа в екип; лидерски умения; мотивация за работа; отговорност; всеотдайност; психологическа нагласа за работа с лица с увреждания.
2.Психолог
2.1. Описание на длъжността:
- Извършва психологически консултации и подкрепа на потребителите от целевата група, съгласно индивидуалните им потребности;
- Работи системно за преодоляване на различни дефицити в поведението на потребителите;
- Следи за психичното здраве на потребителите;
- Води необходимата документация;
- Проучва индивидуалните психологически особености и потребности на лицата от целевата група;
- Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- Поддържа пълни досиета на потребителите, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги по проекта;
- Участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.
2.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
– висше;
– специалност „Психология” или сходна;
б) минимален професионален опит – не се изисква, но е предимство.
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя; умения за работа в екип; лидерски умения; мотивация за работа; отговорност; всеотдайност; психологическа нагласа за работа с лица с увреждания.
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
- 3. Социален работник
3.1. Описание на длъжността:
- Извършва групова и индивидуална социална работа с целевата група по проекта;
- Информира и консултира потребителите за правата им според социалния статус;
- Води необходимата документация;
- Поддържа връзка с различни институции;
- Съдейства на потребителите за попълване и подаване на документи във връзка с ползване на правата си.
- Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- Поддържа пълни досиета на потребителите, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги по проекта;
- Участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.
- Да познава и прилага нормативната уредба в сферата на социалните услуги за възрастни хора и хора с увреждания.
3.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
- висше;
- специалност „Социални дейности” или сходна специалност;
б) минимален професионален опит – не се изисква, но работа в сферата на социалните услуги е с предимство;
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя; умения за работа в екип; лидерски умения; мотивация за работа; отговорност; всеотдайност; психологическа нагласа за работа с лица с увреждания.
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
- Медицинска сестра
4.1. Описание на длъжността:
- Изготвя плановете за здравни грижи на потребителите и отговаря за тяхното изпълнение, вкл. и информиране и консултиране относно превенция и профилактика на здравето и социално-значими заболявания;
- Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура); Извършва здравни услуги и манипулации в домовете на потребителите.
- Участва в мобилната работа на екипа.
- Участва в обсъждането и планирането на дейностите на специалистите.
- Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- Поддържа пълни досиета на потребителите, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги по проекта;
- Участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.
4.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
- минимална образователно-квалификационна степен– професионален бакалавър/бакалавър
- специалност „Медицинска сестра” „Медицински фелдшер” и други асоциирани медицински специалности.
б) минимален професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя; умения за работа в екип; лидерски умения; мотивация за работа; отговорност; всеотдайност; психологическа нагласа за работа с лица с увреждания.
д) задълбочено да познава законодателството в областта на социалната сфера, както и актуалните методики в тази област
5.Рехабилитатор
5.1. Описание на длъжността:
- Извършва рехабилитационни и физиотирапевтични процедури по домовете на потребителите, на база предварително изготвен план за рехабилитация и преглед при медицински специалист за назначения;
- Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации с или без помощта на предоставени му уреди;
- Дава насоки на потребители за самостоятелна рехабилитация;
- Участва в мобилната работа на екипа;
- Участва в изготвянето и актуализирането на индивидуалните оценки на потребителите;
- Поддържа пълни досиета на потребителите, с които работи; създава и поддържа база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги по проекта;
- Участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участва в комисии (включително при определяне на потребителите на услугите и оценките на техните специфични потребности), анкети и др.
5.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
- минимална образователно-квалификационна степен– професионален бакалавър/бакалавър
- специалност „Рехабилитация”/” Кинезитерапия” /„Ерготерапия” или друга релевантна
б) минимален професионален опит – не се изисква, но е предимство.
в) компютърни умения – Microsoft Word и Excel;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя; умения за работа в екип; лидерски умения; мотивация за работа; отговорност; всеотдайност; психологическа нагласа за работа с лица с увреждания.
д) задълбочено познаване законодателството в областта на социалната сфера, както и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики и етични правила в тази област.
6.Изпълнител доставки
6.1. Описание на длъжността:
- Извършва посещения по домовете на потребителите и по техни заявки извършва следните дейности:
- закупуване и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства /закупени със средства на потребителите/ до дома на потребителя;
- заплащане на битови сметки /по заявка и със средства на потребителите/;
- заявяване и получаване на неотложни административни услуги /по заявка и със средства на потребителите/;
- Оказва съдействие за посещения и ползване услугите на различни институции;
- Отчита предоставените му финансови средства от ползвателите на услугата;
- При всяка доставка представя на лицето касова бележка за покупките и предаване на артикулите по описа на касовата бележка
- Отчита всяка доставка на диспечера и се подписва в дневника за доставки.
- Води необходимата документация и отчетност, утвърдени по проекта;
- Незабавно уведомява екипа на проекта и/или координатор/диспечер за възникнали събития, застрашаващи безопасността и здравето на потребителите на услугите;
- Отговаря за качеството на поетите задължения към ползвателя;
- Спазва принципа на поверителност на лични данни, станали му известни в хода на работата;
- Спазва стриктно хигиенни мерки и използва предоставените предпазни средства и дезинфектанти;
- Изпълнява и други конкретно възложерни задачи, присъщи за изпълняваната от него длъжност.
6.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование:
– минимална образователно-квалификационна степен – Средно образование;
– специалност – не се изисква. В сферата на социалните дейности е с предимство.
б) минимален професионален опит – не се изисква. Работа в сферата на социалните услуги и/или по сходни проекти е с предимство.
в) компютърни умения – не се изискват;
г) изисквания и компетентности: комуникативност, издръжливост на напрегната работа и стрес, ориентираност към потребителя; умения за работа в екип; мотивация за работа; отговорност; всеотдайност; психологическа нагласа за работа с лица с увреждания.
- Шофьор
7.1. Описание на длъжността:
- Ще управлява предоставеното му МПС, с цел транспортиране на екипа от специалисти за предоставяне на социални и здравни услуги до домашния адрес на потребителите и при необходимост ще превозва потребители по предварително уточнени маршрути. За целта ще използва специализирано МПС за хора с увреждания, предоставено от ОПСО-Поморие.
- Поддържа повереното му МПС в техническа изправност и подходящо санитарно-хигиенно състояние.
- Ежедневно извършва оглед на техническото състояние на МПС и информира ръководителя на центъра за състоянието му.
- Оказва помощ и съдействие при превозване на потребителите.
- Координира изпълнението на задачите с координатора/диспечер на проекта, свързани с изпълнение на длъжността.
- Поддържа изискуемата отчетна документация, свързана с изпълняваната дейност.
- Изпълнява и други дейности, възложени му от ръководителя на проекта, свързани с изпълнение на длъжността.
7.2. Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
а) образование: средно;
б) притежаване на свидетелство за управление на МПС, категория „B”.
в) минимален професионален опит – не се изисква, но се счита за предимство;
г) ще се счита за предимство: работа по сходни проекти, притежаване на умения, свързани с придобити допълнителни квалификации; умения зa работа в екип; комуникативни умения.
ІІ. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие:
- Заявление за участие в конкурса (по образец);
- Копия от документи за придобитото образование и допълнителни квалификации (ако кандидата притежава допълнителни квалификации);
- Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако е приложимо като изискване за съответната длъжност);
- Автобиография (свободен текст);
- Пълномощно (в оригинал), ако документите не се подават лично от кандидата.
- Декларация за съгласие за ползване на лични данни
ІІІ. Начин на провеждане на конкурсната процедура
Подборът ще се проведе на два етапа – по документи и интервю-събеседване.
До участие в интервю-събеседване се допускат само лица, представили всички необходими документи и отговарящи на посочените изисквания за длъжността.
Интервюто-събеседване ще включва въпроси от областта на: законодателството в областта на социалната сфера и съотносимата подзаконова нормативна уредба, актуалните Методики в тази област, както и въпроси от областта на професионалната компетентност за длъжността.
ІV. Документите по т. ІІ следва да се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в срок 10 (десет) дни от публикуване на обявлението в сградата на Община Поморие, ул. „Солна” № 5 , Център за административно обслужване, Деловодство всеки работен ден от 08:30 до 12:30 и от 13:00 до 17:00 часа.
При подаване на документите, кандидатите могат да се запознаят и с примерна длъжностна характеристика за длъжността.
- Трудово правоотношение – с одобрените кандидати ще се сключи срочен трудов договор за срока на действие на Проекта (до 01.05.2024г.), но не повече от 12 месеца, считано от датата на сключване на трудовия договор.
Списъците и други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на официалната страница на Община Поморие (http://pomorie.bg) и във фоайето на Община Поморие, ул. „Солна”№ 5.
Приложения:
гр. Поморие
05.04.2023 г.