ОБЯВЛЕНИЕ
ОБЩИНА ПОМОРИЕ със седалище и административен адрес гр. Поморие, ул. Солна № 5, тел 0596 22004 и ел. поща mayor@pomorie.bg на основание чл. 44, ал. 2, във вр. с чл. 44, ал. 1, т. 3 от Закона за местното самоуправление и местната администрация и Заповед № РД – 16 – 1515 от 19.08.2024г. на Кмета на Община Поморие
ОБЯВЯВА
подбор чрез конкурсно начало за длъжността: Специалист „Транспорт и инфраструктура“ в отдел „Общинска собственост и транспорт“, Дирекция „Строителство, устройство на територията и общинска собственост“ в администрацията на Община Поморие
- Описание на длъжността:
Организира работата на Общинската комисия по безопасност на движение по пътищата (ОКБДП); Съгласува проекти за временна организация на движението на строителни обекти и строително ремонтни работи на територията на общината; Администрира процесите по съгласуване, приемане и въвеждане в действие на проекти за промяна организация на движението, и въвеждане на нова организация на движението в общинската пътна мрежа и улиците на населените места на общината; Администрира изготвянето на работни проекти за сигнализиране на местата за паркиране на служебни автомобили, и паркоместа за хора с увреждания и съдейства за съгласуването им; Администрира изготвянето на работни проекти за сигнализиране на паркоместата за преференциално паркиране пред домовете на гражданите отговарящи на наредбата за платено паркиране по местожителство, и съдейства за съгласуването им и отговаря за реализацията им, както и за демаркирането им след изтичането на срока; Определя маршрутите за движение на тежка строителна техника в населените места при строително -ремонтни дейности; Контролира и отчита транспортните схеми на обществения транспорт и изготвя ежемесечна справка за счетоводството; Подготвя издаването на удостоверение за регистрация за извършване на таксиметров превоз на пътници и разрешителните на водачите на таксиметрови автомобили на територията на общината; Контролира и осигурява изправността и ремонтите дейности по автомобилите на общината, води отчетността им пред КАТ, техническите прегледи на същите и поддръжката им; Администрира изготвянето на работни проекти за вертикалната сигнализация и хоризонталната маркировка в общинската пътна мрежа и населените места; Контролира и води на отчет ППС с жива тяга; Изготвя и представя за подпис разрешителните за ППС с жива тяга; Контролира фирмите изпълняващи реализирането на хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация на територията на общината; Поддържа знаковото стопанство и отговаря за неговото стопанисване.
- Изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
– да са български граждани; граждани на друга държава-членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
– да не са осъждани на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
– да не са лишени по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
– да са дееспособни лица;
– да имат минимално придобита степен на образование – средно образование и/или бакалавър;
– професионална област: управление на транспорта или друга специалност свързана с транспорта.
– професионален опит: не се изисква;
– да имат компютърна грамотност;
– да притежават добри комуникационни и организационни умения както и умения за работа в екип.
- Необходимите документи за участие:
– Заявление от кандидата (свободен текст);
– Автобиография;
– Копие от диплома за завършено образование – с професия, специалност и/или придобита квалификация от област образование с управление на транспорта или друга специалност свързана с транспорта;
– Копие от документ, удостоверяващ продължителност на стаж – трудова/служебна книжка (ако има такива);
– Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; (по образец)
– Декларация – съгласие за обработване на лични данни (по образец)
– Копия от други видове официални документи, удостоверяващи придобита допълнителна квалификация (ако има такива).
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи, заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала” и подпис.
- Документите по т. 3 следва да се подават лично или чрез упълномощен представител в срок от 13.09.2024г. (включително), в сградата на общинска администрация Поморие, с адрес: гр. Поморие, ул. „Солна” № 5, Център за административно обслужване, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа.
При подаване на документите, кандидатите могат да се запознаят с примерна длъжностна характеристика за длъжността.
- Начин на провеждане:
а) Подборът чрез конкурсно начало ще се проведе в два етапа:
– Първи етап – Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания;
– Втори етап – Интервю
б) До участие в подбора не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията, обявени в т.2.
в) Интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе в следните направления:
– познания върху нормативната база, касаеща длъжността: Закон за движение но пътищата; Правилник за прилагане на закон за движение по пътищата; Наредба № 5 за организация на транспортната дейност в община Поморие; Наредба № 7 за управление на общинските пътища на територията на Община Поморие; Наредба № 22 за регистрация, отчет, контрол, правила на движение и изисквания, на които трябва да отговарят пътните превозни средства с животинска тяга на територията на Община Поморие, Наредба № 23 за условията и реда за платено и безплатно паркиране на пътни превозни средства на територията на град Поморие, Наредба № 18 от 23.07.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци; Наредба № 2 от 17.01.2001 г. за сигнализация на пътищата с пътна маркировка, Наредба № РД-02-20- 2 от 24.10.2022г. за организиране на движението по пътищата, отворени за обществено ползване; Наредба № 34 от 1999 г. за таксиметров превоз на пътници.
– аналитична компетентност;
– работа в екип;
– комуникативна компетентност.
г) На интервюто всеки член на комисията преценява качествата на всеки от допуснатите кандидати въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва Оценъчна карта. Оценката на всеки кандидат от интервюто е средноаритметична от оценките на членовете на комисията. Минималният резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто 8 (осем) точки.
- В едноседмичен срок от провеждане на интервюто, комисията да изготви и да представи протокол за класиране на кандидатите на Кмета на общината.
- С одобрения кандидат да се сключи трудов договор със срок на изпитване 6 (шест) месеца в полза на работодателя, при спазване изискванията на Кодекса на труда.
- Граници на основната месечна заплата: от 933,00 лв. до 1250,00 лв. (Съгласно Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация). При назначаване на специалист „Транспорт и инфраструктура“ размерът на индивидуалната му основна месечна заплата да бъде определена съгласно чл. 9 от Наредбата за заплатите на служители в държавната администрация.
- Обявлението за подбора да се обяви на официалната интернет страница на Община Поморие www.pomorie.bg , на специализиран сайт или портал за търсене на работа и на информационното табло за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване в административната сграда на община Поморие с адрес: гр. Поморие, ул. „Солна” № 5.
- Списъците и други съобщения във връзка с провеждането на подбора да се обявяват на официалната интернет страница на Община Поморие www.pomorie.bg и на информационното табло за обяви и съобщения в Центъра за административно обслужване в административната сграда на община Поморие с адрес: гр. Поморие, ул. „Солна” № 5.